ForsideValg undervejs og job

Få inspiration til, hvad du kan med din uddannelse

Inspirations­historier

Inspirationshistorierne handler om tidligere og nuværende AAU-studerende, som deler deres viden og erfaringer om forskellige karriererelaterede emner med dig.

Find også inspiration gennem LinkedIns alumneværktøjFind også inspiration i dimittendundersøgelsen for dit studie

Få inspiration til, hvad du kan med din uddannelse

Inspirations­historier

Ved at læse inspirationshistorierne kan du få inspiration til:

• Hvordan du i studietiden kan få værdifulde kompetencer
  • Hvordan du kan gå til din studiejob-, praktik- eller jobsøgning

Klik på det emne, du gerne vil læse om, herunder:

Udvalgte inspirationshistorier

Faktaark for det humanistiske fakultet

Læs interviews med tidligere studerende fra de humanistiske uddannelser og få indblik i deres erfaringer og brug af faglige kompetencer i deres nuværende job. Du får også deres lederes syn på, hvad de tidligere studerende tilfører virksomhederne.

Faktaark