ForsideValg undervejs og job

Få inspiration til, hvad du kan med din uddannelse

Inspirations­historier

Få inspiration til måder at få erfaring og kompetencer undervejs i din studietid og hvordan du kan tage dine første skridt i din kommende karriere.

Find også inspiration gennem LinkedIns alumneværktøjFind også inspiration i dimittendundersøgelsen for dit studie

Få inspiration til, hvad du kan med din uddannelse

Inspirations­historier

Læs om tidligere og nuværende AAU-studerendes erfaringer med studiejob, projektorienteret forløb, projektsamarbejde, frivilligt arbejde og det første job.

Få inspiration til, hvordan du under studietiden kan få værdifulde kompetencer og hvordan du kan gå til din søgning efter fx studiejob.

Hvilket emne vil du læse historier om?

Faktaark for humanistiske uddannelser

Læs interviews med tidligere studerende og få indblik i deres erfaringer og brug af faglige kompetencer i deres job. Du får også deres lederes syn på, hvad de tilfører virksomhederne.

Faktaark